Condiții generale a magazniului online www.euro-cutite.ro
Condiții generale a magazniului online www.euro-cutite.ro
Condiții generale a magazinului online
Capitolul I.
Specificarea termenilor
Deținătorul și administratorul site-ului /online magazinului este E-K s.r.o., cu sediul în Kokšov-Bakša 207, Valaliky 044 13. Republica Slovacă
Vânzătorul este E-K s.r.o., cu sediul în Kokšov-Bakša 207, Valaliky 044 13 Republica Slovacă
Furnizorul de bunuri și servicii oferite prin magazinul online www.euro-cutite.ro este societatea E-Ks.r.o., cu sediul Kokšov-Bakša 207, Valaliky 044 13 Republica Slovacă
Cumpărătorul este fiecare vizitator de site, care prin intermediul magazinului online crează o comandă. Conform legii nr. 102/2014 prin consumator se înțelege persoana fizică sau juridică, care nu cumpără marfa cu scopul de a o vinde la terții, cu scopul afacerilor, sau executării profesiei.
E-shopul este sisteul informatic situat pe internet cu acces public, care permite comandarea produselor sau serviciilor.
Marfa sau servicii sunt toate produsele publicate pe paginile a magazinului online.
Comanda se încheie în momentul confirmării procesului de comandare în magazinul online și alegerii produsului sau serviciului de către cumpărător prin completarea formularului întreg de comandare.
Cumparatorul acceptă pe deplin comunicarea electronică mai ales pri intermediul magazinelor onlie.
Capitolul II.
Prețul
Toate prețurile trecute la produse sunt definitive incluzând și TVA 20% .
Vânzătorul este obligat să respecte prețul stabilit pe site a magazinului online în momentul efectuării comenzii.
Capitolul III.
Comanda
Comanda se încheie prin confirmarea procesului de comandare în magazinul online prin alegerea produselor sau serviciilor de către cumpărător inclusiv completarea complexă a formularului de comandare. Pentru realizarea corectă a comenzii este necesar să complectați datele necesare în formularul de comandă, și să vă alegeți modul de transport și de plată pentru produsele sau serviciile comandate.
Cumpărătorul trimitând o comandă este de acord cu prețul produselor sau serviciilor comandate și atunci comanda devine pentru comsumator obligatorie.
Confirmarea comenzii din partea vânzătorului se încheie un contract de Vânzare-cumărare, care poate fi modificată, anulată sau coplectată doar pe baza înțelegerilor reciproce între cumpărătorul și vânzătorul dacă legea sau alte reguli ale legislației nu prevăd altfel.
Pentru cumpărătorul după crearea comenzii în magazinul online este generat automat un e-mail cu confirmarea acceptării comenzii de către magazinul online. Acest e-mail nu este confirmarea produselor conform alin. 3. acestui articol.
Cumpărătorul trimitând comanda este obligat pentru acontarea prețului de achiziție a produselor comandate.
Capitolul IV.
Posibilități de plată
Cumpărărturile pe eshop al nostru se pot face foarte simplu. Vă oferim la dispoziție mai multe posibilități de plată online moderne și sigure. Este de ajuns să vă alegeți aceea, care vă este cea mai favorabilă.
- Plata la livrare
Pentru marfa veți plăti în numerar la preluarea marfei de la poștașul, curierul DPD România, sau personal în Locurile de preluare. Vă rugăm, pregătiți-vă suma precisă, fiindcă comisionarul, care efectueză livrarea, nu trebuie să aibă întotdeauna bani mărunți.
- Plata din transferul prin cont bancar
Pentru marfa puteți plăti din transferul prin contul bancar al vostru în contul nostru sau prin ordin de plată din oficiul poștal sau filiala băncii. În cazul, în care veți alege acest sistem de plată, vom expedia marfa în momentul, în care plata v-a fi acontată în contul nostru. Dacă aveți contul într-o altă instituție bancară decît banca UNI CREDIT ROMANIA, plata poate dura și două zile.
Marfa v-a fi exediată doar după primirea plății în contul nostru:
IBAN RON: RO75 BACX 0000 0014 4115 6000
SWIFT: BACXROBU
Simbolul constant: 008
Simbolul variabil: numărul comenzii D-voastre
- Plata online prin cartela de credit
Plata prin card de credit și debit VISA, VISA Electron, Mastercard și Maestro este cel mai răspândit sistem de plată în întreaga lume. Avantajul lui este, că prin acest sistem de plată puteți efectua plata indiferent în ce țară, sau ce bancă a fost eliberat cardul d-voastră. Funcționeză la fel ca și internetbanking, dar în loc de numărul de cont treceți datele despre cardul vostu. După ce trimiteți comanda, și alegeți opțiunea „Plătește“, veți fi îndreptați spre portalul de plată GoPay, unde veți alege plata prin card, veți completa datele necesare și trimiteți plata. Noi nu vom avea nici un acces la datele cardului vostru. O securitate foarte înaltă a portalului GoPay este asigurat pri standardul de asigurare 3D/Secure stabilit de asociațiile a cardurilor VISA și MasterCard, care elimină posibilitatea de abuz a cardurilor la plată prin internet. Totodată și transferul întreg a datelor este criptat și asigurat de protocolul HTTPS.
Notă: în nici un caz nu putem să ajungem la datele de conectare în cont sau datele despre cardul vostru, astea completați întotdeauna pe portalul băncii respective. Datele despre contul și cardul vostru sun accesibile doar pentru banca d-voastră și nimeni altul nu poate avea acces la ele.
- Plata prin intermediul serviciului PayPal
Prin PayPal plătiți pentru cumpărărturile voaste cu ajutorul cardului sau prin PayPal al vostru.
PayPal este defapt cel mai răspândit sistem de plată, folosit la online plăți pe internet și poate fi folosit de orice posesor de adresa e-mail. La PayPal sunt conturile evidențiate sub adresa de e-mail, și nu sub numărul de cont, cum suntem obișnuți la noi din băncile obișnuite.
PayPal azi aparține printre cele mai răspândite și cele mai sigure on/line sisteme de plată pe internet. Serviciile lui folosesc mai mult ca 100 de milioane de oameni din întrega lume, în 103 de țări.
Defapt pentru siguranța lui și universalitatea lui am ales și noi acest sistem de plată PayPal, ca să vă oferim plata înte voi, clienții noștri, și magazinul nostru online www.euro-cutite.ro sistemul acceptă cardurile VISA, VISA Electron, Maestro, și American expres.
Cum se procedează plata prin PayPal?
Foarte simplu. Dacă doriți în magazinul nostru online Euro-cutite.eu să plătiți cu ajutorul PayPal, nu este necesar să vă configurați contul PayPal. Este de ajuns, dacă la cumpărare alegeți ca modul de plată PayPal. După trimiterea comenzii vi se vor cere să completați numărul de card, termenul de valabilitate și codul de siguranță. Dacă aveți deja contul Paypal deja configurat, veți putea să vă conectați la el, și să trimiteți plata.
Notă: În nici un caz nu putem să ajungem la datele de conectare în cont sau datele despre cardul vostru, astea completați întotdeauna pe portalul băncii respective. Datele despre contul și cardul vostru sun accesibile doar pentru banca d-voastră și nimeni altul nu poate avea acces la ele.
Portalul de plată este din păcate doar în limba engleză, și deoarece nu sunt paginile noastre, nu avem posibilitatea de a le traduce.
plata la preluarea personală în locurile de preluare a coletelor
plata pe baza facturii de avans – anticipat, marfa va fi expediată după încasarea sumei în contul nostru ,
plata pe baza facturii cu data scadentă trecută în factură,
Plata pe baza unui vousher cadou.
Voucher cadou reprezintă o anumită sumă de bani plătită în avans, pe care o poate folosi cumpărătorul la crearea comenzii pe baza mărimii sumei de bani plătite în avans. Durata acestui voucher este specificată pe tichet. Valoarea nominală a vousherului cadou se poate stabili cu cumpărătorul .
Suprataxele pentru anumite posibilități de plată sunt specificate în articolul VI. acestor condiții generale.
Vânzătorul poate oferi la cumpărătorul anumite posibilități de reducere:
reducerea din preț la înregistrare în magazinul online,
reducerea pentru mai multe comenzi,
reducerea pe baza unui vousher de reducere cu unică folosință,
reducerile oferite nu se pot cumula.
Capitolul V.
Condiții de livrare
Vânzătorul este obligat ca în termen de 30 de zile din data încheierii contractului să expedieze produsele câtre cumpărătorul , dacă nu au stabilit altfel, sau dacă la produs nu a fost trecut termen de livrare mai lung.
Dacă produsul este în depozit, este livrat conform capacităților depozitului în termen cel mai scurt.
Dacă se află în comandă mai multe produse sau servicii, iar o parte din produse nu sunt disponibile în depozit, clientul este informat despre posibilitatea expedierii parțiale a produselor.
Împreună cu marfa este trimisă și factura către client, instrucțiuni de folosire și alte documente despre produs sau servicii de către producător.
Locul de predare a comenzii se consideră locul în care este produsul livrat.
Vânzătorul realizează transportul către cumpărătorul prin intermediul:
Societății de curierat DPD
Capitolul VI.
Taxele de transport și ambalaj și posibilități de plată
La plata în avans prin transfer bancar prin intermediul facturii în avans sau prin intermediul portalurilor de plată pentru transportul încasăm suma, care este specificată în capitolul cu denumire Pata în avans.
La plata la livrare (pătiți la curierul la preluarea produselor) încasăm suma, care este specificată în capitolul cu denumirea Plata la livrare.
Vânzătorul se poate înțelege cu cumpărătorul și la alte procedee, decât procedee (sus specificate) standarde la transportul produselor sau serviciilor sau și a prețurilor pentru aceste servicii.
Vânzătorul poate să trimită produsul, care este disponibil momentan în depozit către cumpărătorul iar restul comenzii o să fie expediat ulterior în termen legal, dar la cumpărătorul nu o să fie taxat transportul ulterior, in afară de acea taxă, care era socotită în comandă.
Vânzătorul nu garantează nici un termen de transport, fiindcă coletele sunt transportate de către firmele de curierat specificate în aliniatul de mai jos, unde sunt specificați termenii presupuși de livrare, ci nu termenii garantați de livrare a a coletelor după expediere de către vănzător:
Curierul DPD România
Transportul prin curierul este asigurat de către societatea de transporturi DPD România. Timpul standard de înmânare după EXPEDIERE din depozitul nostru este următoarele 3 sau 5 zile lucrătoare.
Despre expedierea produsului veți fi informat prin e-mail. Timpul de Expediere a produsului este trecut cu litere mari la fiecare produs separat. La unele produse acest timp este căteva zile, iar la altele chiar căteva saptămâni.
Curierul societății DPD înmânează colete între orele: 8:00 – 17:00.
Clientul este informat despre colet printr-un e-mail de notificare, care conține numărul comenzii, eventual și valoarea coletului și adresa de livrare, care poate fi schimbată în caz de nevoie și se stabiește și timpul de preluare. În unele cazuri dacă nu stabiliți timpul de preluare și nu este vorba despre un colet cu greutate mare, este mai favorabil să preluați coletul la locul de muncă, fiindcă curierul înmânează coletele între orele 8:00 – 17:00. Dacă curierul nu vă poate găsi la adresa specificată, mai încearcă încă o înmânare gratuită. Locul și timpul stabilește telefonic sau prin e-mail cu d-voastră.
Prețul transportului prin curierul DPD România este 20 de lei.
Capitolul VII.
Transferul dreptului de proprietate
Dreptul de proprietate se transferă de la vânzătorul spre cumpărătorul doar în momentul plătirii sumei totale pentru obiectul contractului de cumpărare.
Produsele sau servicii, la care se leagă încă dreptul de proprietate a vânzătorului, vănzătorul își asumă dreptul în cazul în care cumpărătorul depune reclamație,să satisfacă comanda doar în momentul, în care este acontată suma totală pentru obiectul din contractul de cumpărare.
Capitolul VIII.
Anularea (stornarea) contractului de cumpărare
Pentru anularea produselor comandate sau servicii, cumpărătorul are dreptul în tim de 24 patru de ore din momentul încheierii contractului de cumpărare fără taxa de stornare, care este realiyat la comandă, conform cerințelor specifice a consumatorului sau special pentru un singur consumator.
Capitolul IX.
Dreptul consumatorului pentru returnarea produsului fără specificarea motivelor și instruirea consumatorului
Consumatorul are dreptul pe baza legii nr. 102/2014 a Codului civil despre ocrotirea consumatorului la vânzarea produselor sau oferirea serviciilor pe baza încheierii unui contract la distanță sau îcheierii unui contract în afară a spațiilor de sediu al vânzătorului și pe baza modificărilor și complectărilor a unor legi /mai departe doar „Legi“/ conform hotârârilor al. 7 și următoarele, are dreptul de a retrage contractul în timp de 14 zile calendaristice din momentul preluării a produsului. Dacă obiectul contractului este înmănarea produselor, consumatorul are dreptul de a retrage contractul și înaintea preluării a produselor.
Consumatorul este obigat, dacă dorește să aplice acest drept, să înmănează retragerea contractului în scris personal cel târziu în ultima zi a termenului stabilit la adresa de contact al vânzătorului sau această retragere să trimită prin poștă cel tărziu în ultima zi a termenului stabilit la adresa, care este specificată în contacte. Consumatorul este obigat după informare despre retragerea contractului să trimită sau să înmâneze – de ex. factura în original, modul de întrebuințare sau alte documente legate de marfa, care i-a fost înmânată împreună cu produsul, cel târziu până în termen de 14 zile din data retragerii contractului.(art .10 alin. 1 a Legii în vigoare). Recomandăm clienților să-și facă copiile de la facturi pentru proprie folosință și marfa să trimită recomandat și cu asigurare. Pentru retragerea contractului puteți să folosiți și formularul următor: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, în care est e necesar să complectați cel puțin datele însemnate cu „*“ – steluță. . (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf).
Marfa nu o trimiteți cu plata la livrare, astfel de colet nu o să fie preluat.
Administratorul magazinului online restituie banii incasați pentru marfa/servicii inclusiv costului de transport conform hotârârii art 9 alin. 3) Legii nr. 102/2014 Legii în vigoare precum și cheltuielilor legate de comandarea produselor, pentru care aveți dovadă, în termen de 14 zile din momentul înmânârii a retragerii a contractului, dar nu est eobligat să restituie banii până nu este înmânat produsul sau consumatorul nu dovedește trimiterea, asta nu este valabil, dacă vânzătorul nu a propus, că își ridică marfa personal.
Cheltuielie cu privrie la înnapoierea produsului acontează consumatorul.
Dreptul de retragerea contractului nu se poate aplica în cazul serviciilor și a produselor, care sunt prevăzute în art 7 alin. 6 litera a) până l) a Legii nr. 102/2014. A Legii în vigoare.
ATENȚIONARE: Cuțitele cu gravură, sau cuțitele, care au fost modificate la baza cerinței a cumpărătorului NU SE POT RETURNA conform art. 7 alin. 6 a Legii.
Consumatorul suportă orice fel de scădere din valoarea produselor, care a fost comisă datorită uzării de asupra limitei necesare de probarea calităților și funcționării a produsului.
Capitolul X.
Drepturile și obligațiile părților contractate
Părțile contractate se consideră vânzătorul și cumpărătorul.
Cumpărărtorul este obligat să:
- preia marfa comndată,
- plătească suma stabilită pentru marfa comandată la vănzător,
- controleze starea coletului resp și starea produselor la preluarea coletului.
Vânzătorul are obligația:
- să expedieze către clientul marfa în calitatea și calitatea cerută, și la preț stabilit,
- împreună cu marfa sau suplimentar să trimită toate documentele necesare despre produs precum este factura pentru marfa, foaie de reclamație, modul de folosire în limba română codificată.
Capitolul XI.
Protecția datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal sunt folosite conform legii nr. 122/2013 Legii în vigoare despre protecția datelor cu caracter personal o ochrane osobných údajov cu modificările ulterioare.
Administratorul nu oferă datele cu caracter personal la terții, în afară de societatea de curierat entru înmânarea coletului sau serviciilor, sau organelor de stat în cazul controlului.
Administratorul de la cupărătorul obține următoarele datele cu caracter personal: titlul, numele, prenumele, adresa, adresa pentru înmânarea, nr de telefon, adresa de email.
Datele voastre personaele date sunt folosite doar cu scopul concret de a satisface comanda voastră.
Administratorul este obligat să asigure datele cu caracter personal împotriva disponibilității pentru persoane neautorizate, pe care le are asigurate cu măsuri protectoare.
Capitolul XII.
Despăgubirea la nepreluarea bunurilor/produselor
Vânzătorul are dreptul la despăgubire (conform art . 420 și următorul a Codului civil), în cazul în care cumpărătorul și-a comandat marfa, pec are nu a stornat-o resp, nu a anulat contractul și totodată nu a preluat coletul de la distribuitor sau la atenționarea vânzătorului nu și-a preluat coletul personal, dacă a ales astfel de mod de preluare în termen legal de preluare. Cu astfel de procedare cumpărătorul a încălcat obligația sa specificată în art X punct 2. litera a), conform căruia cumpărărtorul are obligația de a prelua marfa comandată.
La stabilirea mărimii de despăgubire, vânzătorul ia în considerare mai ales costurile de transport și alte costuri, care se leagă cu acest mod de distribuire, costurile legate de ambalarea, expedierea și administrarea comenzilor precum și toate alte costuri, care erau comise cu realizarea acestei comenzi și totodată are dreptul să-și percepe și depăgubrea pentru profitul pierdut.
Vânzătorul are dreptul să nu percepe dreptul la despăgubire sau să-și exercite acest drept numai parțial.
Capitolul XIII.
Termeni de garanție
- Termenii de garanție sunt asigurate de condiții de reclamație.
Capitolul XIV.
Dispozițiile finale
Vânzătorul își rezervă dreptul să modifice sau complecteze aceste condiții și termenii generale și fără atenționarea a cumpărărtorilor. În cazul schimbării condiților generale sau a condiților de reclamare, întregul proces de cumpărare este realizat conform regulilor generale care au fost în vigoare în momentul încheierii / trimiterii comenzii de către cumpărător, și care sunt disponibile pe site a magazinului online de câtre vânzător.
O parte integrantă a acestor Termeni și Condiții generale sunt condiții de reclamații
Trimitând comanda cumpărărtorul și-a citit condiții generale de precum și condiții de reclamație. și este de acord cu ele.
Aceste condiții au fost stabilite în cadrul proiectului de certificare a magazinului online nakupujbezpecne.sk
Aceste condiții generale și condiții de reclamație sunt la dispoziție și în sediul firmei pentru vizionare de câtre cumpărător, și totodată sunt disponibile și pe site-ul a magazinului online.
Alte relații nespecificate în aceste condiții generale precum și în anexele lor ca părți integrale sunt reglementate de dispozițiile relevante mai ales de Legea nr. 40/1964, Legea nr. 250/2007, Legea nr. 102/2014 Z.z., Legea nr. 122/2013 Z.z., Legea nr. 22/2004 Z.z. precum și Legea nr. 513/1991 Z.z.
Aceste condiții generale înclusiv și a părșilor lor integrale devin valabile și efective din data de 1. iulie 2015.
Datele de contact:
Administratorul magazinului online este societatea E-K s.r.o.
Adresa de facturare (adresa sediului societății):
E-K s.r.o
Kokšov-Bakša 207
Valaliky 044 13
Republica Slovacă
ID: 46812008
CIF: 2023592956
ID TVA: SK2023592956
E-K s.r.o. este plătitor de TVA.
Toate prețurile in magazinul nostru (magazin cu amănuntul) sunt contractuale, trecute și cu TVA și sunt definitive.
Societatea este înscrisă în Registrul comerțului a Judecătoriei județene Košice I, Secție s.r.l, sub nr. 30561/V.
Contul bancar:
IBAN RON: RO75 BACX 0000 0014 4115 6000
SWIFT: BACXROBU
Simbolul constant: 008
Simbolul variabil: numărul comenzii D-voastre
Reponsabilul: Ing.Jozef Baslár
Mobil.: +421 948 340 558
E-mail: info@euro-cutite.ro
Programul de lucru a magazinului online:
Luni –vineri 9.00 pînă la 17.00 hod.
Primirea comenzilor prin magazinul online: nonstop
Organul de supraveghere:
Inspectoratul de comerț Slovac (SOI)
Inspectoratul SOI pentru județul Košice
Vrátna nr. 3, 043 79 Košice 1
Departamentul de control tehnic a produselor și protecția consumatorilor
tel. nr.: 055/6220 781
fax. nr.: 055/ 6224 547
e-mail: ke@soi.sk
Condițiile de reclamație a magazinului online (e-shopului)
Partea integrală a condițiilor generale
Reclamarea se poate face doar la produsele, care au fost cumpărate de la vânzător, și care este în posesia cumpărărtorului.
În cazul, în care transferul drepturirol de proprietar încă nu au fost dobândite de la vânzător spre cumărător, cupărărtorul își poate depune reclamația doar după acontarea intregă conform art. 151 lit. a și următoare a Codului civil.
Dacă cumpărărtorul este și consumatorul (persoana fizică, care nu acționează în domeniul de aplicare al activității sale, de muncă sau ocupație ) la fiecare din produsele oferite se oferă garanția pe timp de 24 luni, dacă nu este specificat la produs alt termen de garanție și se procedează conform Legii de protecție a consumatorului și a Codului civil. Dacă cumpărătorul nu este și consumator, se procedează în conformitate cu prevederile Codului comercial și termenul de garanție este 1 an. Termenul de garanție începe în data preluării a produselor de la societatea de curierat sau direct de la vânzător , dacă cumpărătorul își pre ia marfa direct de la vânzător în data preluării a mărfurilor.
Cumpărărtorul este obligat să depună reclamația la vânzător, imediat, ce descoperă defectul.
Responsabilitatea pentru defecte nu se aplică la defectele cauzate datorită folosirii dacă:
- defectul a fost cauzat de deteriorarea mecanică a produsului din cauza cumpărătorului,
- folosrea incorectă a produsului , cu alt mod decât a fost notat în istrucțiuni de folosire,
- folosirea produsului în condiții, care nu corespund condițiilor de umiditate, chimice sau mecanice mediului optimal a produsului ,
- lipsa de îngrijire și întreținere a bunurilor,
- deteriorarea produsului prin folosirea excesivă,
- utilizarea prin încălcarea condițiilor specificate în documentația, principiile generale, standardele tehnice și regulile de securitate sau orice altă încălcare a garanției,
- pentru produsul, sau o parte a produsului, resp defectul, la care a fost stabilit prețul mai mic despre care a fost cumpărătorul informat și știa desre el în momentul încheierii a contractului.
Din responabilitatea pentru defecte sunt eliminate și defectele, care erau comise în timpul dezstrelor naturale.
Responsabilitatea pentru defectele nu se acordă nici la uzarea normală prin folosirea produsului (sau unori componente) comise la uzarea normală a produsului. Deci durata mai scurtă de viața a produsului nu poate fi obiectul reclamației.
Produsul reclamat este necesar să fie trimis la adresa noastră specificată mai jos, dar nu cup lata la livrare, sau să fie adus personal la adresa de contact. Marfa trebuie să fie ambalată corect, astfel ca în timpul transportului să nu poate fi defectat și recomandăm să fie trimis recomandat , eventual și cu asigurare. La produs este necesar să atașați și copie de la factură și recomandăm să atașați și Formularul de reclamație complectat. Reklamačný formulár. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf). Reclamația trebuie să fie trimisă exclusiv în scris (prin poștă) sau personal ( nu prin email).
Vânzătorul confirmă primirea reclamației și eliberează o adeverință despre aplicarea reclamției de bunuri prin formă corectă. Ziua aplicării reclamației începe cu ziua înmânării reclamației către vânzător. Dacă nu este posibil de a înmâna adaverința imediat, se înmânează cât mai repede, cel târziu împreună cu adeverința despre realizarea soluționării a reclamației. Adeverința despre soluționarea reclamației o să fie trimisă în scris.
Vânzătorul este obligat să determine modul de soluționare a reclamației imediat, în cazuri specifice în termen de trei zile din momentul aplicării a reclamației. În cazuri justificate, mai ales dacă se necesită și constatarea tehnică mai complicată a produsuli, cel târziu în termen de 30 de zile din momentul aplicârii reclamației. După determinarea modulu ide rezolvare a reclamației , vânzătorul va soluționa reclamația imediat, în cazuri justificate poate fi și mai târziu. Soluționarea nu poate dra mai mult de 30 de zile din momentul aplicării a reclamației. După expirarea duratei de 30 de zile entru soluționare a reclamației, are cumpărărtorul dreptul să anuleze comanda, și o să-i fie returnată fuma totală pentru produs , sau are dreptul de schim de produs cu unul nou.
Drepturile cumpărărtorului la aplicarea reclamației:
- la un defect, care poate fi eliminat, cumpărătorul are dreptul, ca acest defect să fie eliminat gratuit, corect și la timp. Depre modul de eliminarea defectului hotâtâște vânzătorul. Cumpărătorul poate să necesită în locul eliminării defectului să-i fie schimbat produsul defect cu unul fără defecte, dacă nu devin a vânzătorul costuri disproporționale cu privrie la prețul produsului sau gravitatea defectului,
- la ivirea defectelor, care nu pot fi eliminate, care nu permit folosirea normală a produsului cu scopul propriuzis, cumpărărtorul are dreptul ori la schimb de produse sau să anuleze comanda.(Banii restituiți).
- reclamația se consideră rezolvată, dacă se termină procesul de reclamație prin înnapoierea produsului, reclamat, schimbul lui sau înnapoierea sumei de cumpărare a produsului, prin atenționarea în scris pentru preluarea soluționării sau respingerea justificată.
Marfa nederiorată. Resp coletul nedeteriorat (conform instrucțiunilor de preluare ) este necesar să fie controlate la preluarea produselor, deoarece produsul poate să fie distrus și în timpul transportului, recomandîm la cumpărărtori să deschidă coletul și să controleze marfa în prezența curierului. Prin semnătura voastră la curier acceptați, că produsul este nedeteriorat.
Aceste condiții de reclamație sunt partea integrală a condițiilor generale și vânzătorul își rezervă dreptul de a le schimba oricând și fără atenționarea cumpărărtorului.
Contactul E-K s.r.o., cu sediul Kokšov-Bakša 207, Valaliky 044 13, e-mail: info@euro-knife.com
Dacă consumatorul nu este de acord cu modul în care i-a fost satisfăcută reclamația de câtre vânzător, sau i se pare, că vânzătorul a încâlcat drepturile lui, are dreptul să se adreseze câtre vânzător cu cererea de corecție. Dacă vânzătorul la cererea de corecție rîspunde negativ, sau nici nu răspunde în timp de 30 de zile de la înmânarea ei, consumatorul are dreptul conform art. 12 a Legii nr. 391/2015a Legii în vigoare, la soluționarea alternativă a rezolvării a litigiilor de consum și pentru modificarea și completarea unor acte dreptul de a introduce o soluție alternativă de disputa lor.
Subiectul câruia îi aparține soluționarea alternativă a rezolvării a litigiilor cu administratorul a magazinului online este Inspectoratul de comerț Slovac (www.soi.sk) sau o altă persoană juridică adecvată înscrisă în lista de subiecte a soluționării alternative a litigiilor evidențiată de câtre Ministerul de economie a Republicii Slovace. ( http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s ), unde consumatorul are dreptul să-și aleagă căruia dintre subiecte a soluționării alternative a litigiilor se va adresa. Consumatorul poate totodată la depunerea propunerii de soluționarea alternativă a disputei sale să se folosească și de platforma pentru soluționarea disputelor on-line, care este accesibilă pe http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Informațiile despre taxele de depunere a propunerilor veți găsi pe site-urile subiectelor concrete a soluționării alternative a disputelor.
Customer reviews0
Evaluare
Răspuns la evaluare