Condiții generale a magazniului online www.euro-cutite.ro

 
 
 
 

      

 
 
 
 
 
 

Curierul DPD România

Prețul  transportului prin curierul DPD România este 20  de  lei.

Transportul prin curierul este  asigurat de către societatea de transporturi DPD România. Timpul standard de înmânare după  EXPEDIERE din depozitul nostru este următoarele 3 sau 5 zile lucrătoare.

Despre expedierea produsului veți fi informat prin e-mail.  Timpul de Expediere a produsului este trecut cu litere mari la fiecare produs separat.  La unele produse acest timp este căteva zile, iar la altele chiar căteva saptămâni.

Curierul societății DPD înmânează colete între orele: 8:00 – 17:00.

Clientul este informat despre colet printr-un e-mail de notificare, care conține numărul comenzii, eventual și valoarea coletului și adresa de livrare,  care poate fi schimbată în caz de nevoie și se stabiește și timpul de preluare. În unele cazuri dacă nu stabiliți timpul de preluare și nu este vorba despre un colet cu greutate mare,  este mai  favorabil să preluați coletul  la locul de muncă,  fiindcă curierul înmânează coletele între orele 8:00 – 17:00. Dacă curierul nu vă poate găsi  la adresa specificată, mai încearcă încă o înmânare gratuită. Locul și timpul stabilește telefonic sau prin e-mail cu d-voastră.

În cazul nelămuririlor sau orice fel de întrebări, ne contactați aici.

 
 

Condiții generale a magazniului online www.euro-cutite.ro

Condiții generale  a magazniului online www.euro-cutite.ro

Condiții generale a magazinului online        

Capitolul  I.

Specificarea termenilor

Deținătorul și administratorul   site-ului /online magazinului  este E-K s.r.o., cu sediul  în Kokšov-Bakša 207, Valaliky 044 13. Republica Slovacă

Vânzătorul este E-K s.r.o., cu sediul în  Kokšov-Bakša 207, Valaliky 044 13 Republica Slovacă

Furnizorul de bunuri și servicii  oferite  prin  magazinul online  www.euro-cutite.ro    este societatea E-Ks.r.o.,  cu sediul Kokšov-Bakša 207, Valaliky 044 13 Republica Slovacă

Cumpărătorul    este fiecare vizitator de site, care prin  intermediul  magazinului online  crează o comandă. Conform legii  nr.  102/2014   prin consumator se înțelege  persoana fizică sau juridică, care nu cumpără marfa  cu scopul  de a o vinde la terții, cu scopul  afacerilor, sau  executării profesiei. 

E-shopul este sisteul  informatic situat pe internet  cu acces public, care permite comandarea produselor  sau serviciilor. 

Marfa sau servicii sunt toate produsele publicate pe paginile  a magazinului online.

Comanda se încheie în momentul  confirmării procesului de  comandare în magazinul online  și alegerii produsului sau serviciului  de către  cumpărător prin completarea    formularului   întreg  de comandare.

Cumparatorul  acceptă pe deplin comunicarea   electronică  mai ales pri intermediul magazinelor onlie.

Capitolul II.

Prețul

Toate prețurile  trecute la  produse  sunt definitive  incluzând și TVA 20% .

Vânzătorul este obligat să respecte prețul stabilit pe site  a magazinului online  în momentul efectuării  comenzii. 

Capitolul  III.

Comanda

Comanda se încheie prin  confirmarea  procesului de  comandare în magazinul online   prin alegerea  produselor sau serviciilor   de către cumpărător  inclusiv completarea complexă a  formularului de  comandare. Pentru   realizarea corectă a comenzii  este necesar  să complectați  datele necesare  în formularul de comandă, și să vă alegeți  modul de  transport și de plată pentru produsele  sau serviciile  comandate. 

Cumpărătorul trimitând o comandă este de acord cu prețul produselor   sau serviciilor comandate și atunci comanda devine pentru comsumator obligatorie.

Confirmarea comenzii din partea vânzătorului  se încheie un contract de  Vânzare-cumărare, care poate fi modificată, anulată  sau coplectată  doar pe baza înțelegerilor reciproce  între cumpărătorul și  vânzătorul  dacă legea sau alte reguli  ale legislației nu prevăd altfel.

Pentru cumpărătorul  după crearea comenzii în magazinul online  este generat automat un e-mail  cu confirmarea acceptării  comenzii  de către magazinul online.  Acest e-mail nu este confirmarea produselor conform alin. 3. acestui  articol. 

Cumpărătorul   trimitând comanda  este obligat pentru acontarea  prețului de achiziție a produselor comandate.   

Capitolul  IV.

Posibilități de plată

Cumpărărturile pe eshop al nostru se pot  face foarte simplu. Vă oferim la dispoziție mai multe posibilități de plată online moderne și sigure. Este de ajuns să vă alegeți aceea,  care vă este cea mai favorabilă.

  1. Plata la livrare

Pentru marfa  veți plăti în  numerar la preluarea marfei de la poștașul,  curierul DPD România, sau  personal  în Locurile de preluare. Vă rugăm, pregătiți-vă suma precisă, fiindcă comisionarul, care efectueză livrarea, nu trebuie să aibă întotdeauna bani mărunți.

  1. Plata din transferul prin cont bancar

Pentru marfa puteți plăti din transferul prin contul bancar al vostru în contul nostru sau prin ordin de plată din oficiul poștal sau filiala băncii. În cazul, în care veți alege acest sistem de plată, vom expedia marfa în momentul, în care plata v-a fi acontată în contul nostru. Dacă aveți contul într-o altă instituție bancară decît   banca UNI CREDIT  ROMANIA, plata poate dura și două zile.

Marfa v-a fi exediată doar după primirea plății în contul nostru:

      IBAN RON: RO75 BACX 0000 0014 4115 6000

      SWIFT: BACXROBU

Simbolul constant: 008

Simbolul variabil:  numărul comenzii D-voastre

 

  1. Plata online prin  cartela de credit

Plata prin card de credit și debit VISA, VISA Electron, Mastercard și Maestro este cel mai răspândit sistem de plată în întreaga lume. Avantajul lui este, că prin acest sistem de plată puteți efectua plata indiferent în ce  țară, sau ce bancă  a fost eliberat cardul d-voastră. Funcționeză la fel ca și internetbanking,   dar în loc de numărul de cont   treceți datele despre cardul vostu. După ce trimiteți comanda, și alegeți opțiunea „Plătește“, veți fi îndreptați spre portalul de plată GoPay, unde veți alege  plata prin card,  veți completa datele necesare și trimiteți plata. Noi nu vom avea nici un acces la  datele cardului vostru. O securitate foarte înaltă a portalului GoPay este asigurat pri standardul de asigurare 3D/Secure stabilit de asociațiile a cardurilor VISA și MasterCard, care elimină posibilitatea de abuz a cardurilor la plată prin internet. Totodată și transferul  întreg a datelor  este criptat și asigurat de protocolul HTTPS.

Notă: în nici un  caz nu putem să ajungem la datele de conectare în cont sau datele despre cardul vostru, astea completați întotdeauna pe portalul băncii respective. Datele despre contul  și cardul vostru  sun accesibile doar pentru  banca d-voastră și nimeni altul  nu poate avea acces la ele.

  1. Plata prin intermediul serviciului PayPal

Prin PayPal plătiți pentru cumpărărturile voaste cu ajutorul cardului sau prin PayPal al vostru.

PayPal  este defapt cel mai răspândit sistem de plată, folosit la online plăți pe internet și poate fi folosit de orice posesor de adresa e-mail.  La PayPal  sunt conturile evidențiate sub adresa de e-mail, și nu sub numărul de cont, cum suntem obișnuți la noi din  băncile obișnuite.

PayPal azi aparține printre cele mai răspândite și cele mai sigure on/line sisteme de plată pe internet. Serviciile lui folosesc mai mult ca 100 de milioane de oameni din întrega lume, în 103 de țări.

Defapt pentru siguranța lui și universalitatea lui am ales și noi acest sistem de plată PayPal, ca să vă oferim plata înte voi, clienții noștri, și magazinul nostru online www.euro-cutite.ro  sistemul  acceptă cardurile VISA, VISA Electron, Maestro, și American expres.

Cum se procedează plata prin PayPal?

Foarte simplu. Dacă doriți în magazinul nostru online Euro-cutite.eu să plătiți cu ajutorul PayPal, nu este necesar să vă configurați contul PayPal. Este de ajuns,  dacă la cumpărare alegeți ca modul de plată PayPal. După trimiterea comenzii vi se vor cere să completați numărul de card,  termenul de valabilitate și codul de siguranță. Dacă aveți deja contul Paypal deja configurat, veți putea să vă conectați la el, și să trimiteți plata.

Notă: În nici un  caz nu putem să ajungem la datele de conectare în cont sau datele despre cardul vostru, astea completați întotdeauna pe portalul băncii respective. Datele despre contul  și cardul vostru  sun accesibile doar pentru  banca d-voastră și nimeni altul  nu poate avea acces la ele.

Portalul de plată este din păcate doar în limba engleză, și deoarece nu sunt paginile noastre, nu avem posibilitatea de a le traduce.

plata  la preluarea personală  în locurile de preluare a coletelor

plata pe baza  facturii de avans  – anticipat,  marfa va fi expediată după încasarea sumei  în contul  nostru ,

plata  pe baza  facturii cu data scadentă  trecută în factură,

Plata pe baza unui vousher  cadou.

 Voucher cadou reprezintă  o anumită sumă de bani plătită în avans, pe care o  poate folosi cumpărătorul  la crearea comenzii pe baza mărimii sumei   de bani plătite în avans.  Durata acestui voucher  este specificată  pe  tichet.  Valoarea nominală  a vousherului cadou se poate stabili  cu  cumpărătorul .

Suprataxele  pentru anumite posibilități de plată sunt  specificate în  articolul VI.  acestor  condiții generale.

Vânzătorul poate oferi  la cumpărătorul  anumite posibilități de reducere:

reducerea  din preț la înregistrare în  magazinul online,

reducerea pentru  mai multe  comenzi,

 reducerea pe baza  unui vousher de reducere  cu unică folosință,

reducerile  oferite nu se pot cumula.

 

 

Capitolul V.

Condiții de livrare

Vânzătorul este obligat  ca în termen de 30 de zile din data încheierii contractului  să expedieze  produsele câtre cumpărătorul , dacă nu au stabilit altfel, sau dacă la produs nu  a fost trecut  termen de livrare mai lung.

Dacă produsul este în depozit, este livrat  conform capacităților depozitului  în termen   cel mai scurt.

Dacă se află în comandă mai multe produse sau  servicii,  iar o parte din  produse nu sunt disponibile în depozit, clientul este informat  despre posibilitatea  expedierii parțiale a produselor.

Împreună cu  marfa este trimisă și factura către  client, instrucțiuni de folosire  și  alte documente  despre produs sau servicii  de către producător.

Locul de predare   a comenzii se  consideră  locul în care  este produsul livrat.

Vânzătorul realizează  transportul  către cumpărătorul  prin intermediul:  

Societății de curierat  DPD

Capitolul  VI.

Taxele de transport   și ambalaj și  posibilități de plată

La plata în avans prin transfer bancar prin intermediul  facturii  în avans sau  prin intermediul portalurilor de plată  pentru transportul  încasăm  suma, care este specificată  în capitolul   cu denumire  Pata în avans.

La plata la livrare (pătiți la curierul la preluarea produselor)  încasăm suma, care este specificată în capitolul  cu denumirea  Plata la livrare.

Vânzătorul se poate înțelege cu cumpărătorul și  la alte procedee, decât procedee (sus specificate) standarde la transportul produselor sau serviciilor  sau și a prețurilor  pentru aceste  servicii.

Vânzătorul poate   să trimită  produsul, care este disponibil  momentan în depozit către cumpărătorul   iar restul comenzii o să fie expediat ulterior în termen legal,  dar la cumpărătorul nu o să fie taxat transportul ulterior, in afară de acea taxă, care era socotită în comandă.

Vânzătorul nu garantează nici un termen  de transport,  fiindcă coletele sunt transportate de către firmele de curierat  specificate în aliniatul de mai jos, unde  sunt specificați termenii  presupuși de livrare, ci nu termenii garantați de livrare a a coletelor după expediere de către vănzător: 

Curierul DPD România

Transportul prin curierul este  asigurat de către societatea de transporturi DPD România. Timpul standard de înmânare după  EXPEDIERE din depozitul nostru este următoarele 3 sau 5 zile lucrătoare.

Despre expedierea produsului veți fi informat prin e-mail.  Timpul de Expediere a produsului este trecut cu litere mari la fiecare produs separat.  La unele produse acest timp este căteva zile, iar la altele chiar căteva saptămâni.

Curierul societății DPD înmânează colete între orele: 8:00 – 17:00.

Clientul este informat despre colet printr-un e-mail de notificare, care conține numărul comenzii, eventual și valoarea coletului și adresa de livrare,  care poate fi schimbată în caz de nevoie și se stabiește și timpul de preluare. În unele cazuri dacă nu stabiliți timpul de preluare și nu este vorba despre un colet cu greutate mare,  este mai  favorabil să preluați coletul  la locul de muncă,  fiindcă curierul înmânează coletele între orele 8:00 – 17:00. Dacă curierul nu vă poate găsi  la adresa specificată, mai încearcă încă o înmânare gratuită. Locul și timpul stabilește telefonic sau prin e-mail cu d-voastră.

Prețul  transportului prin curierul DPD România este 20  de  lei.

 

Capitolul  VII.

Transferul dreptului de proprietate

Dreptul de proprietate  se transferă  de la vânzătorul spre cumpărătorul  doar în momentul plătirii  sumei totale pentru obiectul  contractului de  cumpărare.

Produsele sau servicii, la care se leagă încă dreptul de proprietate  a vânzătorului,  vănzătorul  își asumă dreptul în cazul în care cumpărătorul  depune reclamație,să satisfacă comanda doar în momentul, în care este acontată suma totală pentru obiectul din contractul de cumpărare.   

Capitolul VIII.

Anularea (stornarea) contractului de cumpărare 

Pentru anularea  produselor comandate  sau servicii, cumpărătorul are dreptul în tim de 24 patru de ore  din momentul încheierii contractului de cumpărare fără  taxa de stornare, care este  realiyat la comandă, conform cerințelor specifice a consumatorului  sau special pentru un singur consumator.

Capitolul IX.

Dreptul  consumatorului  pentru  returnarea  produsului fără specificarea  motivelor  și instruirea consumatorului

Consumatorul  are dreptul pe baza legii nr. 102/2014  a Codului civil despre ocrotirea consumatorului  la vânzarea produselor  sau oferirea serviciilor pe baza  încheierii unui contract la distanță  sau îcheierii  unui contract în afară  a spațiilor de sediu   al vânzătorului   și pe baza  modificărilor  și complectărilor  a unor legi /mai departe doar „Legi“/ conform hotârârilor al.  7  și următoarele, are dreptul de a retrage contractul în timp de  14  zile calendaristice din momentul preluării a produsului.  Dacă obiectul contractului este  înmănarea produselor, consumatorul are dreptul de a retrage  contractul  și înaintea  preluării a produselor.

Consumatorul este obigat, dacă dorește să aplice acest  drept, să înmănează  retragerea contractului  în scris  personal  cel târziu în ultima zi a termenului stabilit   la adresa de contact al vânzătorului  sau această retragere  să trimită prin poștă cel tărziu în ultima zi a termenului stabilit  la adresa, care este specificată în  contacte.   Consumatorul este  obigat după  informare  despre retragerea contractului  să trimită  sau să înmâneze  –   de ex.   factura în original,  modul de întrebuințare sau alte documente legate de  marfa, care i-a fost   înmânată împreună cu   produsul, cel târziu până  în  termen de 14 zile  din  data retragerii contractului.(art .10 alin. 1 a Legii în vigoare). Recomandăm clienților să-și facă copiile de la facturi pentru proprie folosință   și marfa să  trimită recomandat  și cu asigurare. Pentru retragerea contractului puteți să  folosiți și formularul  următor: Odstúpenia od kúpnej zmluvy,  în care  est e necesar să complectați  cel puțin datele însemnate cu  „*“ – steluță. . (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf).

Marfa nu o trimiteți  cu plata la livrare, astfel de colet nu o să fie preluat.

Administratorul  magazinului online  restituie banii incasați  pentru marfa/servicii  inclusiv  costului de transport conform  hotârârii  art 9 alin. 3) Legii  nr. 102/2014 Legii în vigoare precum și cheltuielilor  legate de comandarea produselor, pentru care aveți dovadă, în termen de 14 zile din momentul  înmânârii   a retragerii a contractului, dar nu est eobligat să restituie banii până  nu este înmânat produsul sau consumatorul nu dovedește trimiterea, asta nu este valabil, dacă vânzătorul nu a propus, că își ridică  marfa personal.

Cheltuielie  cu privrie la înnapoierea  produsului  acontează  consumatorul.

Dreptul de  retragerea contractului nu se poate aplica în cazul serviciilor și a produselor, care sunt prevăzute în  art 7 alin. 6 litera  a)  până  l) a Legii nr. 102/2014. A Legii în vigoare. 

ATENȚIONARE:  Cuțitele cu gravură, sau cuțitele, care au fost  modificate  la baza  cerinței  a cumpărătorului  NU SE POT  RETURNA  conform  art. 7 alin. 6 a Legii.

Consumatorul  suportă  orice fel de scădere din  valoarea produselor, care a fost comisă  datorită uzării de asupra limitei necesare  de  probarea calităților și funcționării a produsului.   

 

Capitolul  X.

Drepturile și obligațiile părților contractate

Părțile contractate se consideră   vânzătorul și cumpărătorul.

Cumpărărtorul este obligat să:

  • preia  marfa comndată,
  • plătească  suma stabilită pentru  marfa comandată  la vănzător, 
  • controleze  starea  coletului   resp și starea produselor  la preluarea coletului.

Vânzătorul are  obligația:

  • să expedieze către clientul marfa  în calitatea și calitatea cerută,   și la preț stabilit,
  • împreună cu marfa sau  suplimentar să trimită toate documentele necesare despre produs  precum este factura pentru marfa, foaie de reclamație, modul de folosire în limba română codificată.

 

Capitolul XI.

Protecția datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal  sunt  folosite  conform legii nr. 122/2013 Legii în vigoare despre protecția datelor cu caracter personal   o ochrane osobných údajov  cu modificările ulterioare.

Administratorul  nu oferă datele cu caracter personal la terții, în afară  de societatea de curierat  entru înmânarea coletului  sau serviciilor, sau organelor de stat în cazul controlului.

Administratorul de la cupărătorul obține următoarele datele cu caracter personal:  titlul, numele, prenumele, adresa,  adresa pentru  înmânarea, nr de telefon,  adresa de email. 

Datele voastre  personaele  date sunt folosite  doar cu scopul concret de a satisface comanda voastră.

Administratorul este  obligat să asigure datele cu caracter personal  împotriva  disponibilității  pentru persoane neautorizate, pe  care le are asigurate cu măsuri protectoare. 

Capitolul  XII.

Despăgubirea    la nepreluarea  bunurilor/produselor

Vânzătorul are dreptul  la  despăgubire (conform  art . 420 și următorul  a Codului civil),  în cazul în care cumpărătorul și-a comandat   marfa, pec are nu a stornat-o  resp, nu a anulat contractul și totodată nu a preluat coletul de la distribuitor sau la atenționarea vânzătorului nu și-a preluat  coletul personal, dacă a ales astfel de mod de preluare în termen  legal de preluare.  Cu astfel de procedare cumpărătorul  a încălcat obligația sa  specificată  în  art  X punct 2. litera  a), conform căruia  cumpărărtorul are obligația de a prelua  marfa comandată.  

La stabilirea  mărimii de despăgubire, vânzătorul  ia în considerare  mai ales  costurile de transport  și  alte costuri,  care se leagă  cu acest mod de distribuire,  costurile legate de ambalarea, expedierea și administrarea comenzilor   precum și  toate alte costuri, care erau comise cu realizarea acestei comenzi  și totodată are dreptul să-și percepe și depăgubrea pentru profitul pierdut.  

Vânzătorul are dreptul să nu percepe  dreptul  la despăgubire sau să-și exercite acest drept numai parțial.   

 

Capitolul  XIII.

Termeni de garanție

  1. Termenii de garanție sunt asigurate de  condiții  de reclamație.

 

Capitolul  XIV.

Dispozițiile  finale

Vânzătorul își rezervă dreptul să  modifice sau complecteze aceste condiții  și termenii  generale și fără atenționarea  a cumpărărtorilor.  În cazul schimbării condiților  generale sau a condiților de reclamare,  întregul proces de cumpărare este realizat  conform regulilor generale care au fost în vigoare în momentul încheierii  / trimiterii comenzii  de către cumpărător,  și care sunt  disponibile pe site a magazinului online de câtre vânzător.

O parte integrantă a acestor Termeni și Condiții generale sunt condiții de reclamații

Trimitând comanda cumpărărtorul și-a citit condiții generale de  precum și condiții de reclamație. și este de acord cu ele.

Aceste condiții au fost stabilite în cadrul proiectului  de certificare  a magazinului online nakupujbezpecne.sk

Aceste condiții generale  și condiții de reclamație  sunt la dispoziție  și în sediul firmei pentru vizionare de câtre  cumpărător, și totodată  sunt disponibile și pe site-ul  a magazinului online.

 

Alte  relații nespecificate în aceste condiții generale precum și în anexele lor   ca părți integrale  sunt reglementate de dispozițiile relevante mai ales de Legea  nr.  40/1964, Legea nr. 250/2007, Legea nr. 102/2014 Z.z., Legea nr. 122/2013 Z.z., Legea nr. 22/2004 Z.z. precum și Legea nr. 513/1991 Z.z.

Aceste condiții generale  înclusiv și a părșilor lor integrale devin valabile și efective din data de  1. iulie  2015.

 

                                                               Datele de contact:

Administratorul magazinului online este societatea  E-K s.r.o.

Adresa  de facturare (adresa sediului  societății):
E-K s.r.o
Kokšov-Bakša 207
Valaliky 044 13
Republica Slovacă

ID: 46812008
CIF: 2023592956  
ID  TVA: SK2023592956
E-K s.r.o.  este plătitor de TVA.

Toate prețurile in magazinul nostru (magazin cu amănuntul)  sunt contractuale, trecute și cu TVA și sunt definitive. 

Societatea este înscrisă în Registrul comerțului  a Judecătoriei județene  Košice I, Secție s.r.l, sub nr. 30561/V.

Contul bancar:


IBAN RON: RO75 BACX 0000 0014 4115 6000

      SWIFT: BACXROBU

Simbolul constant: 008

Simbolul variabil:  numărul comenzii D-voastre



Reponsabilul: Ing.Jozef Baslár
Mobil.: +421 948 340 558
E-mail: info@euro-cutite.ro

Programul de lucru a magazinului online:
Luni –vineri  9.00  pînă la 17.00 hod.
Primirea comenzilor prin magazinul online: nonstop

Organul de supraveghere:
Inspectoratul de comerț  Slovac (SOI)
Inspectoratul  SOI pentru   județul Košice
Vrátna nr. 3, 043 79 Košice 1

Departamentul de control  tehnic  a produselor  și protecția consumatorilor
tel. nr.: 055/6220 781
fax. nr.: 055/ 6224 547
e-mail: ke@soi.sk

 

Condițiile de reclamație  a magazinului online  (e-shopului)

Partea integrală a condițiilor generale

 

Reclamarea se poate face doar la produsele, care au fost  cumpărate  de la vânzător, și care este în posesia cumpărărtorului.

În cazul, în  care transferul drepturirol de proprietar încă  nu au fost dobândite  de la vânzător spre cumărător,  cupărărtorul își poate depune reclamația doar după acontarea intregă conform  art. 151 lit. a și următoare a Codului civil.

Dacă cumpărărtorul este și consumatorul (persoana fizică,  care nu acționează în domeniul de aplicare al activității sale, de muncă sau ocupație ) la fiecare din produsele oferite se oferă garanția  pe timp de 24 luni,  dacă nu este specificat la produs  alt termen de garanție și se procedează  conform  Legii de protecție a consumatorului și a Codului civil.  Dacă cumpărătorul nu este și consumator,  se procedează  în conformitate cu prevederile  Codului comercial  și termenul de garanție este 1 an.  Termenul de garanție începe  în data preluării a produselor de la societatea de curierat sau direct de la vânzător , dacă cumpărătorul își pre ia marfa direct de la vânzător în data preluării  a mărfurilor. 

Cumpărărtorul este obligat  să  depună  reclamația  la  vânzător, imediat, ce  descoperă  defectul. 

Responsabilitatea pentru defecte  nu se aplică  la defectele cauzate  datorită folosirii dacă:

  • defectul a fost cauzat de deteriorarea mecanică a produsului din cauza cumpărătorului,
  • folosrea incorectă a produsului ,  cu alt mod decât a fost notat în istrucțiuni de folosire,
  • folosirea produsului în condiții, care nu corespund  condițiilor de umiditate,  chimice sau mecanice  mediului  optimal  a produsului ,
  • lipsa de îngrijire și întreținere a bunurilor,
  • deteriorarea produsului prin folosirea excesivă,
  • utilizarea  prin  încălcarea condițiilor specificate în documentația, principiile generale, standardele tehnice și regulile de securitate sau orice altă încălcare a garanției,
  • pentru produsul, sau o parte a produsului, resp  defectul, la care a fost  stabilit prețul mai mic  despre care a fost cumpărătorul informat și știa desre  el în momentul încheierii a contractului.

Din responabilitatea pentru defecte sunt eliminate și defectele, care erau  comise în timpul   dezstrelor naturale. 

Responsabilitatea pentru defectele nu se  acordă   nici la  uzarea normală   prin folosirea produsului  (sau unori componente)  comise  la uzarea normală a produsului.  Deci   durata mai scurtă de viața a produsului  nu poate fi   obiectul reclamației.

Produsul  reclamat este necesar să fie trimis la adresa noastră  specificată mai jos,  dar nu cup lata la livrare,  sau  să fie adus personal  la adresa de contact.  Marfa trebuie să fie ambalată corect,  astfel ca în timpul  transportului să nu poate  fi   defectat  și recomandăm să fie trimis recomandat , eventual și cu asigurare. La produs este necesar să atașați și copie de la factură și recomandăm să atașați și  Formularul de reclamație  complectat.  Reklamačný formulár. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf). Reclamația  trebuie să fie  trimisă  exclusiv în scris (prin poștă) sau personal ( nu prin email).

Vânzătorul   confirmă primirea reclamației  și eliberează  o adeverință despre aplicarea reclamției de bunuri   prin  formă corectă.   Ziua aplicării reclamației începe cu ziua  înmânării  reclamației  către vânzător.  Dacă nu  este posibil de a înmâna  adaverința  imediat, se  înmânează cât mai repede, cel târziu împreună cu adeverința  despre  realizarea  soluționării a reclamației.  Adeverința despre soluționarea reclamației  o să fie trimisă în scris.

Vânzătorul este obligat să determine modul de  soluționare a reclamației imediat, în cazuri specifice în termen de trei zile din momentul aplicării a reclamației.  În cazuri  justificate, mai ales dacă se necesită  și constatarea tehnică mai complicată  a produsuli, cel târziu în  termen de 30 de zile  din momentul aplicârii reclamației. După determinarea modulu ide rezolvare a reclamației , vânzătorul   va soluționa reclamația imediat, în cazuri  justificate  poate fi și mai târziu. Soluționarea nu poate dra mai mult de 30 de zile  din momentul aplicării a reclamației. După expirarea duratei de  30  de zile  entru soluționare a reclamației, are cumpărărtorul dreptul să  anuleze comanda, și o să-i  fie  returnată fuma totală pentru produs , sau are dreptul  de schim de produs  cu unul nou. 

 

 

Drepturile cumpărărtorului la aplicarea reclamației:

  • la un defect, care poate fi eliminat,   cumpărătorul are dreptul,  ca acest defect să fie eliminat gratuit, corect și la timp.  Depre modul de eliminarea defectului  hotâtâște  vânzătorul. Cumpărătorul   poate să necesită în locul eliminării defectului să-i  fie schimbat produsul  defect cu unul  fără  defecte, dacă nu  devin a vânzătorul  costuri disproporționale  cu privrie la prețul produsului sau gravitatea defectului,
  • la ivirea defectelor, care nu pot fi  eliminate, care nu permit folosirea  normală a produsului  cu scopul  propriuzis, cumpărărtorul are dreptul  ori la schimb de produse sau să anuleze comanda.(Banii restituiți).
  • reclamația se consideră  rezolvată, dacă se termină procesul de reclamație  prin înnapoierea produsului, reclamat, schimbul lui  sau înnapoierea sumei  de cumpărare  a produsului, prin atenționarea în scris  pentru  preluarea soluționării  sau  respingerea justificată.

Marfa  nederiorată.  Resp coletul nedeteriorat  (conform instrucțiunilor de preluare ) este necesar  să fie controlate  la preluarea produselor,  deoarece produsul poate să fie distrus și în timpul transportului,  recomandîm  la cumpărărtori să  deschidă coletul și să controleze marfa  în prezența curierului. Prin semnătura voastră   la curier acceptați, că produsul este nedeteriorat. 

 Aceste condiții de reclamație  sunt  partea integrală a condițiilor generale și vânzătorul își  rezervă  dreptul de a le schimba  oricând și fără atenționarea cumpărărtorului.

Contactul  E-K s.r.o., cu  sediul  Kokšov-Bakša 207, Valaliky 044 13, e-mail: info@euro-knife.com

Dacă consumatorul nu este de acord cu modul în care i-a fost  satisfăcută  reclamația de câtre vânzător, sau i se pare, că  vânzătorul a încâlcat drepturile lui, are dreptul să se adreseze câtre vânzător cu cererea de corecție. Dacă vânzătorul la cererea de corecție rîspunde negativ, sau nici nu răspunde  în timp de 30 de zile de la înmânarea ei, consumatorul are dreptul conform art.  12 a Legii nr. 391/2015a Legii în vigoare,  la soluționarea alternativă a rezolvării a litigiilor  de consum și pentru modificarea și completarea unor acte dreptul de a introduce o soluție alternativă de disputa lor.    

Subiectul câruia îi aparține soluționarea alternativă  a rezolvării  a litigiilor cu administratorul  a magazinului online este Inspectoratul de comerț  Slovac  (www.soi.sk)  sau o altă persoană juridică  adecvată înscrisă în lista de subiecte a soluționării alternative  a litigiilor evidențiată de câtre Ministerul de economie  a Republicii Slovace. ( http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s ), unde consumatorul are dreptul să-și aleagă  căruia dintre subiecte a soluționării alternative   a litigiilor se va  adresa.  Consumatorul poate totodată la depunerea propunerii de soluționarea alternativă a disputei sale să se folosească și de platforma pentru soluționarea disputelor  on-line, care este accesibilă pe http://ec.europa.eu/consumers/odr/  . Informațiile despre taxele  de depunere a propunerilor veți găsi pe site-urile subiectelor concrete  a soluționării alternative a disputelor.